הקורונה לא עוצרת את ענף הנדל"ן

ביקשנו משי הירשביין, מנהל השיווק של ש.י.ן ישועה בע"מ לשפוך לנו קצת אור על המצב, היצירתיות שהם מגלים בכל הנוגע למכירות מרחוק, והפוטנציאל שהמשקיעים מזהים בימי הקורונה 

בימים בהם נדמה כי הכל עצר מלכת ופגישות מכירתיות אינן מתבצעות, יש מי שדווקא מגלה יצירתיות, ולא "נכנע" לתכתיבי הקורנה והמצב החדש שנכפה על כולנו. 


שי הירשביין, מנהל השיווק של ש.י.ן ישועה בע"מ המשווקת בימים אלה את פרויקט מעלה האלון היוקרתי במגדל העמק, מסביר כיצד סגרו עסקאות וממשיכים לקיים פגישות מרחוק למרות המצב:


"פרסמנו ברשת את האפשרות לבצע פגישות מרחוק בזום או בוואטסאפ. הפקנו הדמיית תלת מימד גרפית שכוללת סיור וירטואלי בו אפשר בעזרת הטלפון לסייר בתוך הבתים. הטלפון הפך להיות ממש תחלופה". 

                                    שי הירשביין - מנהל השיווק של ש.י.ן ישועה בע"מ

                            
"הגיעו 3 משקיעים שיצאו בזמן משוק ההון לפני הנפילה הדרמטית, עם אותו ההון הם הצילו הפסד ערך משמעותי וקנו דירות ללא מימון כדי לשמור על ערך הכסף ועל התשואה, זו אופציה בטוחה. בנוסף, הם זיהו את הפוטנציאל וההתפתחות של האזור".

פרויקט מעלה האלון

למה דווקא מגדל העמק? 
"מדובר בעיר עם פוטנציאל פיתוח עצום, עיר שצומחת במהירות ומשפרת כל העת את התשתיות והתדמית שלה. מרכזי התעסוקה הגדולים בהם מעל ל- 5,000 מקומות עבודה בתחומי ההי-טק. תחנת הרכבת ופתיחת קטע הכביש החדש של כביש 6 שמרחקו 7 דקות נסיעה מהעיר, מעלים את האטרקטיביות להשקעה בעיר לרמה חדשה שלא הכרנו עד היום".